środa, 7 listopada 2012


              20 LAT AGENCJI NIERUCHOMOŚCI ROLNYCH

       Największa  firma-instytucja w Województwie  Dolnośląskim obchodziła jubileusz 20-tu lat istnienia.   W chwili powstania ANR (wówczas Agencja Własności Rolnych Skarbu Państwa) posiadała w zarządzie ponad 20% powierzchni województwa - ponad pół miliona hektarów. Po 20-tu latach sprzedaży pozostała połowa ,z tego około 180 tys. ha w dzierżawach. Co raku sprzedajemy w województwie po kilkanaście tys. ha  o wartości ponad 200-tu mln.zł .  W skali kraju jest to suma sięgająca 3 miliardów zł         Mam szczęście pracować w tej firmie zatrudniającej ponad stu wspaniałych ludzi. Kolegom z PSL nie muszę nic o ANR pisać - wiemy o sobie  wszystko, większości z nas Agencja kojarzy się z PGR- ami a  już na pewno  z  poPGR-owską  czy  poPFZ-owską ziemią .

          Sam pracę zawodową zaczynałem od stażu w PGR - jeszcze za Gomółki - kierownikiem Zakładu zostałem w wieku 19 lat kiedy pola objeżdżało się bryczką  . Dwukonna bryczka z woźnicą była do dyspozycji dyrektora Przedsiębiorstwa , ja jeździłem  Junakiem .
           Piszę o tym, bo na naszej jubileuszowej Konferencji z okazji 20-tu lecia mieliśmy okazję obejrzeć masę zabytkowych pojazdów          
w tym kilka Junaków.    
        Niżej zamieszczam zdjęcia tych wspaniałych motorów oraz inne z naszego rolniczego święta.
            Kilka imprez tego typu  już w życiu widziałem ,ale tak zorganizowanej  jak  ta , jeszcze nie , kto był, musi przyznać. 
            Jubileusz był również okazją do spotkania wszystkich pracowników Agencji w Szklarskiej Porębie gdzie połączono piękne z pożytecznym 
           Poniżej zdjęcia z konferencji  , szkolenia oraz wielogodzinnej rywalizacji sportowej pracowników ANR . 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz